-
1.
نویسنده مسئول : Movaghar، Morteza ؛ نویسنده : Barari، Mahyar ؛ Safari، Mohammad ؛
مجله:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2021, Volume 2 - Number 2 (12 صفحه - از 115 تا 126 )
کلیدواژه ها:market orientationinnovation implementationSales PerformanceInnovative Organizational CultureKnowledge-Oriented Leadership
-
2.
نویسنده : Malekakhlagh، Esmaeil ؛ Rokhideh، Mohammad Reza ؛ Beigi، Shahrokh ؛ نویسنده مسئول : Safari، Mohammad ؛
مجله:International Marketing Modeling»Winter and Spring 2022, Volume 3 - Number 1 (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:Scenario Planningstrategic thinkingstrategic innovationStrategic Flexibility
-
3.
نویسنده : Beigi، Shahrokh ؛ Malekakhlagh، Esmaeil ؛ Nosratpanah، Rasoul ؛ نویسنده مسئول : Safari، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2023, Volume 16 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 205 تا 227 )
کلیدواژه ها:Knowledge managementfirm performancedynamic capabilitiesSustainable Competitive Advantage
-
4.
نویسنده : Seyed-Javadin، Seyed Reza ؛ Raei، Reza ؛ Iravani، Mohammad Javad ؛ Safari، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2015, Volume 8 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 421 تا 452 )
کلیدواژه ها:Islamic bankingIranCritical Success Factor (CSF)Mixed approachPolicymakingCSFIslamic IranIBBankBanking
-
5.
نویسنده : Beigi، Shahrokh ؛ Rashnavadi، Yaghoub ؛ Rokhideh، Mohammad Reza ؛ Mostafeizi، Nasim ؛ نویسنده مسئول : Safari، Mohammad ؛
مجله:International Marketing Modeling»Winter and Spring 2021, Volume 2 - Number 1 (13 صفحه - از 69 تا 81 )
کلیدواژه ها:entrepreneurial orientationSmall and Medium EnterprisesinternationalizationCompetitive strategyinternational market orientationBusinessSMEsThereforeIranTehran