Winter and Spring 2021, Volume 2 - Number 1
-
نویسنده مسئول : Razi، Nasrin ؛ نویسنده : Shahi، Reza ؛ Moshabiki Esfahani، Asghar ؛ Khalili Palandi، Fereshteh ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:job craftingMeaningful WorkSalesperson PerformanceRole- Resource Approach-Avoidance TheorySalespersonSalesIranRoleResourceJournal
-
نویسنده مسئول : Rasekhi، Saeed ؛ نویسنده : Saedi، Roya ؛ Yademellat، Nafiseh ؛ Hoseini، Seyed Abbas ؛
(13 صفحه - از 18 تا 30 )
کلیدواژه ها:Comparative AdvantageForeign TradeAllenDrysdaleLafayIranCISTradeRCA
-
نویسنده : Mousavi-Jad، Seyed Mohammad ؛ Shafei، Reza ؛ نویسنده مسئول : Emami، Elham ؛
(10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها:personal brandingprofessional successSanandaj AthletesPersonal BrandAthletes
-
نویسنده مسئول : Mirahmadi، Sayyed Mahmoud ؛ نویسنده : Tousizadeh، Sadegh ؛ Rashidi، Hassan ؛
(14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:Customer OrientationReliable LeadershipCareer TransformationService Recovery PerformanceSepah BankKhuzestan
-
نویسنده : Fazeli Veisari، Elham ؛ Tavoli، Reza ؛ نویسنده مسئول : Taghipourian، Mohammad Javad ؛
(14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها:brand equityViral marketingBehavioral ResponsesWord- Of -MouthIntention purchaseBrandOnLISRELWOM
-
نویسنده : Beigi، Shahrokh ؛ Rashnavadi، Yaghoub ؛ Rokhideh، Mohammad Reza ؛ Mostafeizi، Nasim ؛ نویسنده مسئول : Safari، Mohammad ؛
(13 صفحه - از 69 تا 81 )
کلیدواژه ها:entrepreneurial orientationSmall and Medium EnterprisesinternationalizationCompetitive strategyinternational market orientationBusinessSMEsThereforeIranTehran