Summer and Autumn 2021, Volume 2 - Number 2
-
نویسنده مسئول : Nazari، Mohsen ؛ نویسنده : Sheikholeslami، Seyed Parham ؛
(11 صفحه - از 104 تا 114 )
کلیدواژه ها:Willingness to payConsumer SurplusPerceived price fairnessPrice SegmentationPrice Hedge
-
نویسنده مسئول : Movaghar، Morteza ؛ نویسنده : Barari، Mahyar ؛ Safari، Mohammad ؛
(12 صفحه - از 115 تا 126 )
کلیدواژه ها:market orientationinnovation implementationSales PerformanceInnovative Organizational CultureKnowledge-Oriented Leadership
-
نویسنده مسئول : Aghajani، Hassanali ؛ نویسنده : Kariznoee، Amir ؛ Aghajani، Ehsan ؛
(11 صفحه - از 93 تا 103 )
کلیدواژه ها:businessFuzzy AHPAnalytical Hierarchy ProcessmarketMonte Carlo
-
نویسنده : Shirkhodaie، Meysam ؛ Alizadehsani، Mohsen ؛ نویسنده مسئول : Masomi Aghbolagh، Sepideh ؛
(11 صفحه - از 82 تا 92 )
کلیدواژه ها:Organizational innovationMarketing CapabilityBrand performanceIndustry Competitive IntensityMarket-Focused Learning