-
1.
نویسنده مسئول : Mashhadi، Amir ؛ نویسنده : Kassim Kadhum، Aussam ؛ Gooniband Shooshtari، Zohreh ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2023, Volume 15 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 141 تا 154 )
کلیدواژه ها:gender differencesCovid-19 pandemicTPACK PerceptionsIraqi English teacherspublic and private high schools
-
2.
نویسنده : Farvardin، Mohammad Taghi ؛ Rezaee، Afrooz ؛ Mashhadi، Amir ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2017, Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:Multiple-Choice TestListening performanceAdvanced EFL LearnersItem TypeListening PerceptionOral ModeWritten Mode