-
1.
نویسنده : نقابی، اعظم ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:هویت ملیتنوع رابطه افرادادراک نسبیخرید محصولات خارجی
-
2.
نویسنده : عباسی، امیررضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 39 تا 60 )
کلیدواژه ها:سرمایه گذاریتصمیم گیریمدل اسپرولز و کندالعملکرد شرکت های سرمایه گذاری