تابستان 1395 - شماره 21
عوامل مؤثر در خریدهای لذت باور از راه اینستاگرام
نویسنده : نعامی، عبدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛ آتیه کار، غلامرضا ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18)
تأثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر مشهد)
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ بصیر، لیلا ؛
(18 صفحه - از 19 تا 36)
تأثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ فعلی، راضیه ؛ رحیمی، فرج اله ؛ محمودی، ادریس ؛
(18 صفحه - از 37 تا 54)
بخش بندی بازار بیمه عمر از طریق سبک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی AIO
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اکبری، امیر ؛
(20 صفحه - از 55 تا 74)
بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به ولسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره همای مشهد)
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
(18 صفحه - از 75 تا 92)
بررسی تأثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل)
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سپاسی، پریسا ؛
(22 صفحه - از 93 تا 114)
بررسی تأثیر هویت ملی مصرف کنندگان بر خرید کالاهای خارجی
نویسنده : نقابی، اعظم ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
(18 صفحه - از 115 تا 132)
طراحی و تبیین مدل مکانیزم ها، آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید)
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ مزینانی، امیرحسین ؛
(20 صفحه - از 133 تا 152)
مقایسه سیستم های هوش مصنوعی (ANN و ANFIS) و رگرسیون لجیت در پیش بینی ورشکستگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده : بحیرایی، علی رضا ؛ اعتمادی، کیوان ؛ گرامی اصل، امیر ؛
(14 صفحه - از 153 تا 166)
ارائه مدل بومی برندسازی برای خرده فروشی های اینترنتی با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛ انصاری، فهیمه ؛
(22 صفحه - از 167 تا 188)
تدوین مدل رفتار هوادار در حمایتگری ورزشی
نویسنده : کریمی، محمد رضا ؛ طالب پور، مهدی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
(14 صفحه - از 189 تا 202)
جایگاه یابی برند هتل های پنج ستاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی
نویسنده : محمدیان محمود جیق، نسیم ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ سلطانی هوراند، امین ؛
(20 صفحه - از 203 تا 222)