موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 30 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 2 |
هنر و معماری 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 36 |
-
1.
آینده نگری راهبردی در خلق انعطاف پذیری راهبردی و تصمیم گیری عقلایی
نویسنده : گل بو، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » پاییز 1401- شماره 51 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 127 تا 147 )
کلیدواژه ها: عدم اطمینان محیطی انعطافپذیری راهبردی Rational Decision Making Strategic Foresight Environmental uncertainty تصمیمگیری عقلایی آیندهنگری راهبردی شرکتهای دانشبنیان شهر تهران Knowledge-Based Companies in Tehran Strategic Flexibility
-
2.
بررسی تأثیر راهبردهای تبلیغات تلویزیونی بر ابعاد شناختی، احساسی و رفتاری نگرش مصرفکنندگان زن
نویسنده : جوان حصارشنه، افسانه ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله : مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی » تابستان 1401- شماره 10 (17 صفحه - از 196 تا 212 )
کلیدواژه ها: نگرش رفتاری نگرش شناختی راهبردهای تبلیغات تلویزیونی نگرش احساس مصرفکنندگان زن
-
3.
تاثیر نوآوری سازمانی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی نوآوری فناورانه رادیکالی و گسترده
نویسنده : مولایی، اکبر ؛ کاظمی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » بهار 1401- شماره 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 145 تا 163 )
کلیدواژه ها: عملکرد صادرات نوآوری سازمانی نوآوری فناورانه رادیکالی و گسترده عملکرد صادراتی نوآوری نوآوری فناورانه تحول گرا نوآوری فنی
-
4.
تاثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره
نویسنده : شریفی، زینب ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله : مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی » زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحه - از 333 تا 348 )
کلیدواژه ها: قصد خرید ارزش درک شده هویت اجتماعی فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی رضایتمندی مصرفکنندگان
-
5.
مروری جامع بر ارتباطات بین دوسوتوانی، نوآوری و عملکرد
نویسنده : عابدینی، حسن ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله : مدیریت و حسابداری در هزاره سوم » پاییز 1400 - شماره 10 (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها: نوآوری عملکرد بهره برداری اکتشاف دوسوتوانی سازمان عملکرد سازمانی دوسوتوانی سازمانی محصول
-
6.
مروری بر ارتباطات بین دوسوتوانی استراتژیک، نوآوری محصول و خدمات و عملکرد
نویسنده : عابدینی، حسن ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله : مدیریت و حسابداری در هزاره سوم » تابستان 1400 - شماره 9 (10 صفحه - از 581 تا 590 )
کلیدواژه ها: عملکرد بهره برداری اکتشاف دوسوتوانی استراتژیک نوآوری محصول و خدمات سازمانی
-
7.
تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژیهای جایگاهیابی شرکتها در کسبوکارهای B2B
نویسنده : پیوندچی، امیر ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله : راهبردهای بازرگانی » بهار و تابستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها: عملکرد برند : بازارمحوری فعال بازارمحوری پاسخگو استراتژیهای جایگاهیابی کسبوکارB2B
-
8.
تاثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تاکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک
نویسنده : احمدی، سعید ؛ کاظمی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 501 تا 528 )
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی ارزش ویژه برند خرده فروشان عملکرد سودآوری برند برند خشکپاک
-
9.
تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکتهای صادراتی از طریق استراتژی رقابتی و مزیت موقعیتی با نقش تعدیلگر نوآوری دوجانبه
نویسنده : عموعموها، الهام ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » بهار 1400 - شماره 45 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها: راهبردرقابتی عملکردصادراتی قابلیتهایبازاریابی مزیتموقعیتی نوآوریدوجانبه
-
10.
بررسی رابطه قابلیتهای بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی(مورد مطالعه شرکتهای صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران)
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ یوسفی، محمد ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » فرودین و اردیبهشت 1399 - شماره 100 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 63 تا 77 )
کلیدواژه ها: قابلیت های بازاریابی اینترنتی جهت گیری استراتژیک بین الملل رشد بازارهای صادراتی بازاریابی بین الملل