-
1.
نویسنده : غفوریان شاگردی، امیر ؛ دانشمند، بهناز ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 175 تا 190 )
-
2.
نویسنده : ایروان تفتی، ابوالفضل ؛ شعرباف، احمد ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:عادیسازیهوش تجاریفشارهای نهادیشرایط بحرانیهمگونسازیبحرانسازمان
-
3.
نویسنده : غفوریان شاگردی، امیر ؛ آیباغی اصفهانی، سعید ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:بازاریابی داخلیرفتار شهروندیمدیریت برند داخلی
-
4.
نویسنده : رهباردار، فهیمه ؛ عربشاهی، معصومه ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:اعتمادرفتارهای ناشی از سردرگمیسردرگمی مصرفکنندهمصرفکنندهفروشگاههای زنجیرهای رفاه