پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : رهباردار، فهیمه ؛ عربشاهی، معصومه ؛ بهبودی، امید ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:اعتمادرفتارهای ناشی از سردرگمیسردرگمی مصرفکنندهمصرفکنندهفروشگاههای زنجیرهای رفاه
-
نویسنده : نظری، محسن ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
(22 صفحه - از 19 تا 40 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریقیمتگذاری پویاانصاف ادراکشدهویژگیهای مشتریقیمتمشتریانصافادراکخدماتمشتریان
-
نویسنده : کردنائیج، اسدالله ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
(18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندتمایل به خریدمیراث برندنوستالژی برنددلبستگی برندنوستالژیدلبستگیاعتمادمصرفکنندهمشتریپژوهشتأثیرقصد خرید
-
نویسنده : عندلیب اردکانی، داود ؛ مقتدری، علی اکبر ؛
(20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیریتوسعة محصول جدیدروشهای تصمیمگیری چندشاخصهتوسعة محصول سبز
-
نویسنده : میرزایی کشه، مژگان ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛
(20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:قدرت برندرابطه مشتریان با برندمنطق چیرگی مشترینقشة رابطه برندمشتریمشتریانقدرتشرکتهای خودروساز ایرانینقشةنام تجاری
-
نویسنده : شاکری، سارا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛
(20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتنوع محصولجاذبه تبلیغاتیشیوة نمایشدرگیری ذهنی محصولتبلیغاتهیجانیمحصولنگرش
-
نویسنده : قاضی میر سعید، سید پولا ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمدعلی ؛
(22 صفحه - از 141 تا 162 )
کلیدواژه ها:شنیداریبویاییچشاییمحیط فروشگاهلامسهجوّ دیداریتجربة درونفروشگاهیفروشگاهخردهفروشیمشتریمحیطمشتریانموسیقیخریدارانپژوهشحسی