-
1.
نویسنده : فراتی، حسن ؛ زاغیان، محمد ؛ دهدارزاده، سجاد ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (14 صفحه - از 305 تا 318 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریعملکرد مالی
نویسنده : فراتی، حسن ؛ زاغیان، محمد ؛ دهدارزاده، سجاد ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (14 صفحه - از 305 تا 318 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریعملکرد مالی