-
1.
نویسنده مسئول : هاشم زهي، نوروز ؛ نویسنده : ياحي، رسول ؛ هاشم زهي، سميه ؛
مجله:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»زمستان 1400 - شماره 4 رتبه A (دانشگاه آزاد (27 صفحه - از 94 تا 120 )
کلیدواژه ها:جنگ تحمیلیتحریم اقتصادیوزارت اقتصاد و داراییستاد بسیج اقتصادیاقتصادجنگی
-
2.
نویسنده : هاشم زهی، نوروز ؛
مجله:مصباح»فروردین 1381 - شماره 41 (32 صفحه - از 73 تا 104 )
کلیدواژه ها:پارادایمامامروشنفکریامامخمینیسیاسیصحیفه نوراسلام
-
3.
نویسنده : هاشم زهی، نوروز ؛ مهدوی، سمیه السادات ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1391 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 177 تا 196 )
کلیدواژه ها:اجتماعیپایگاه اقتصادیشبکه یک تلویزیونمیزان احساس امنیترضایت از زندگی و میزان دینداری افراداعتماد به رسانه
-
4.
نویسنده : هاشم زهی، نوروز ؛
مجله:نامه علوم انسانی»پاييز و زمستان 1382 و بهار 1383 - شماره 8و9 (13 صفحه - از 32 تا 44 )
کلیدواژه ها:نقداصول علم سیاستنقاط ضعفنقاط قوتبررسی شکلیبررسی علمیعلوم سیاسینقد و بررسی کتابکتابپاراگرافمتنداوریمحتوایی
-
5.
نویسنده : هاشم زهی، نوروز ؛ جاه بین، زهرا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1392 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 145 تا 158 )
کلیدواژه ها:پایگاه اقتصادی اجتماعیرضایتاعتماداحساس امنیتعملکرد روابط عمومی
-
6.
نویسنده : هاشم زهی، نوروز ؛
مجله:مصباح»مهر 1381 - شماره 43 (3 صفحه - از 190 تا 192 )
کلیدواژه ها:پارادایمانقلابآستانه انقلاب مشروطهتحلیل محتوا
-
7.
نویسنده مسئول : هاشم زهي، نوروز ؛ نویسنده : ياحي، رسول ؛
مجله:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»تابستان 1401 - شماره 6 رتبه A (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 60 تا 83 )
کلیدواژه ها:جنگ تحمیلیرزمندگانپشتیبانی جنگسازمان راه آهن جمهوری اسلامیانتقال نیرو
-
8.
نویسنده مسئول : هاشم زهی، نوروز ؛ نویسنده : آتشدست، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه رسانه بین الملل»پاییز و زمستان 1399، شماره 6 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 247 تا 267 )
کلیدواژه ها:افغانستانچینرسانه برونمرزیطرح ابتکار کمربند-راه
-
9.
نویسنده : هاشم زهی، نوروز ؛ بهره دار، سمیه ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره 11 (15 صفحه - از 12 تا 26 )
کلیدواژه ها:قدرتنابرابری جنسیزنانتحرک درون نسلیتحرک میان نسلی
-
10.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
نویسنده : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ نویسنده مسئول : هاشم زهی، نوروز ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1401 - شماره 58 رتبه A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 105 تا 117 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیرسانههای اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران