-
1.
نویسنده : Ali-Akbari، Mohammad ؛ Yasini، Ali ؛ نویسنده مسئول : Haghi، Sara ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2023 - Number 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 22 تا 40 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersPublic SchoolsIn-service coursesTechnological ToolsIndividual Development Planning
-
2.
نویسنده : Sadeghi، Setayesh ؛ Yasini، Ali ؛ نویسنده مسئول : Aliakbari، Mohammad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2022, Volume 41 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 205 تا 243 )
کلیدواژه ها:grounded theoryEFL TeachersPedagogical Content Knowledgecontextual conditionsIntervening Conditions