-
1.
نویسنده : صمدی، عباس ؛ سهرابی، روح الله ؛ سلیمان آبادی، مهدی ؛ سلیمان شرفی، محمد رضا ؛
مجله:مدیریت زنجیره تامین»پاییز 1392 - شماره 41 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 50 تا 59 )
-
2.
نویسنده : پروری، پیمان ؛ سهرابی، روح الله ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:هویت برندتصویر ذهنی از برندتبلیغات دهان به دهانخرید مجدد