کلیدواژه هویت برند / (89 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : یاری زنگنه، مرضیه ؛ نویسنده : نیک سرشت، علیرضا ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (21 صفحه - از 44 تا 64 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکتصویر برندعملکرد برندهویت برندابعاد شخصیتیمدیریت برند
-
2.
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : شرفی، محمدمهدی ؛ آزمایش فرد، هما ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 199 تا 219 )
کلیدواژه ها:ادراکنشانهشناسیشخصیت برندهویت برندمسکاتمحصولرنگخرگوشایرانیهویتبازاریابیمشارکتکنندگان
-
3.
نویسنده : شیرقاضی، مهرداد ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (6 صفحه - از 3514 تا 3519 )
کلیدواژه ها:تصویر برندخلق ارزشهویت برندمدیریت برند.
-
4.
نویسنده : لطفی آشتیانی، سید محسن ؛ آلبونعیمی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : آندرواژ، لیلا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 169 تا 202 )
کلیدواژه ها:رقابت پذیریگردشگری پزشکیهویت برندبازاریابی دیجیتالمشتریمدل
-
5.
نویسنده : جلیلی رحمتی، الهه ؛ اصغری، هادی ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تابستان 1402 - شماره 23 (14 صفحه - از 11 تا 24 )
کلیدواژه ها:گردشگریرفتار شهروندیهویت برندگردشگران داخلیدانش برندگردشگرانهویتاطلاعاتمشتریدانشمشتریانرفتار شهروندی مشتری
-
6.
نویسنده : دانش راد، مهدی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (5 صفحه - از 3479 تا 3483 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندهویت برندتبلیغات هدفمندبازاریابی تاثیرگذاراستراتژی رسانه های اجتماعی
-
7.
نویسنده مسئول : فرجی، محمدحسین ؛ نویسنده : نمامیان، فرشید ؛
مجله:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1402 - شماره 78 رتبه د (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 101 تا 120 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانهویت برندعناصر بصری تبلیغات
-
8.
نویسنده : محمدی، امیر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (16 صفحه - از 1804 تا 1819 )
کلیدواژه ها:مخاطببرندسازیهویت برندبرنامه های گفتگو محور تلویزیونیمخاطبانمدل
-
9.
نویسنده : امینیراد، سید حسین ؛ مقدم ضیابری، سید مهرداد ؛ نویسنده مسئول : علیپور، شیداله ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 20 (29 صفحه - از 176 تا 204 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندارزش درک شدهوفاداری برندهویت برندرضایت برندتعهد برندهتلاستان مازندرانهویتمشتریمدلارزش ویژهاعتماد
-
10.
نویسنده : سالمی، آزاده ؛ نویسنده مسئول : جهانشاهی، امید ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 5 تا 32 )
کلیدواژه ها:هویت برندمدیریت برندمدل آکرسازمان صداوسیمابرندصدا و سیمارسانههویتسازمانمدیرمدیریتمخاطبانسازمان صدا و سیما
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (27 مقاله)
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)
- همایش ملی (2 مقاله)