-
1.
نویسنده مسئول : طالبی، سعید ؛ نویسنده : صیف، محمد حسن ؛ باقری، مریم ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجله:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 رتبه: ب/ISC (22 صفحه - از 185 تا 206 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برنداعتماد به برندشیفتگی به برند و عملکرد برند.دانشجویانتعهددانشگاهپرسشنامهمدلBrandبرازشپژوهشاعتماد
-
2.
نویسنده مسئول : صیف، محمد حسن ؛ نویسنده : رستگار، احمد ؛ اکبری، احسان ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1398 - شماره 39 رتبه: ب/ISC (22 صفحه - از 127 تا 148 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیمعنویت در محیط کارنگرش میل به تغییرکارکنانتعهدسازمانیتعهد عاطفیتعهد هنجاری و تعهد مستمرمدل
-
3.
نویسنده : رستگار، احمد ؛ صیف، محمد حسن ؛ نویسنده مسئول : علی زاده، سیما ؛
مجله:مدیریت بر آموزش سازمان ها»زمستان 1403، سال سیزدهم - شماره 4 رتبه: ب/ISC (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها:فرسودگی شغلیرفتارهای انحرافیسرمایههای روانشناختی
-
4.
نویسنده مسئول : صیف، محمد حسن ؛ نویسنده : علی پور، سحر ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»تابستان 1398 - شماره 31 رتبه: ب/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:جوانانماهوارههنجار ذهنی
-
5.
نویسنده مسئول : صیف، محمدحسن ؛ نویسنده : طالبی، سعید ؛ مظلوم رضائی، غلامحسین ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجله:مدیریت بر آموزش سازمان ها»بهار و تابستان 1397، سال هفتم - شماره 1 رتبه: ب/ISC (28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها:نگرش به اشتراک دانشتمایل به اشتراک دانشاشتراک دانشسودمندی ادراکشدهکارکنانکنترل رفتار ادراکشدهسازماناشتراک دانش سازمانیاعتماد
-
6.
نویسنده مسئول : نگهداری، سمیه ؛ نویسنده : صیف، محمد حسن ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ فرج اللهی، مهران ؛ رستگار، احمد ؛
مجله:شناخت اجتماعی»بهار و تابستان 1399 - شماره 17 رتبه: ب/ISC (20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها:نیاز به شناختجوغوطه وری
-
7.
نویسنده : فتحی، رضا ؛ رستگار، احمد ؛ صیف، محمد حسن ؛
مجله:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»پاییز و زمستان 1402 - شماره 31 رتبه: ب/ISC (23 صفحه - از 110 تا 132 )
کلیدواژه ها:اهداف پیشرفتنشاط ذهنیبهزیستی دانشگاه
-
8.
نویسنده مسئول : رستگار، احمد ؛ نویسنده : صیف، محمد حسن ؛ نگهداری، سمیه ؛ دهقان خلیلی، زهرا ؛
مجله:روانشناسی شناختی»پاییز 1402 - شماره 37 رتبه: ب/ISC (14 صفحه - از 89 تا 102 )
کلیدواژه ها:انعطاف پذیری شناختیتفکر بازتابیادراک از محیط آموزش الکترونیکی (مجازی)و دانشجویان.