کلیدواژه اعتماد به برند / (58 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر مالکیت روانی برند مشتریان بر اعتماد به برند: تبیین نقش عجین شدن مشتریان
نویسنده : راموز، نجمه ؛ نویسنده مسئول : طاهری، نجمه ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » بهار 1401 - شماره 1 (18 صفحه - از 334 تا 351 )
کلیدواژه ها: اعتماد به برند مالکیت روانی برند اجتماع برند عجین شدن مشتریان
-
2.
نقش میانجی منافع برند بر رابطهی بین برند تجاری و تعهد مشتریان تلفن همراه
نویسنده : شهبازی، ویدا ؛ رحیمیان، مهرداد ؛
مجله : پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار » بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها: قصد خرید مجدد تعهد به برند اعتماد به برند رضایت از برند منافع برند
-
3.
تاثیر اعتماد به برند و رضایت از برند بروفاداری به برند با نقش میانجی روابط برند (مورد مطالعه شرکت شاتل)
نویسنده : کرامتی، مژگان ؛ بهمنی، اکبر ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1401 - شماره 84 (13 صفحه - از 2515 تا 2527 )
کلیدواژه ها: وفاداری به برند اعتماد به برند روابط برند رضایت از برند
-
4.
اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند
نویسنده مسئول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ نویسنده : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 151 تا 175 )
کلیدواژه ها: تصویر برند وفاداری به برند ارزش ویژه برند عملکرد برند اعتماد به برند رفتار خرید مصرفکننده
-
5.
ارزیابی اثر واسطه ای تصویر برند در تاثیرگذاری اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری مشتریان شرکت میهن در شهر تهران
نویسنده : فرد کاکایی، رضا ؛ کردی، مراد ؛
همایش : تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی » دوره 3؛ 1400/12/06 - 1400/12/06 (9 صفحه - از 71 تا 79 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری اعتماد به برند وفاداری مشتری اقدامات پایدار بازاریابی
-
6.
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان)
نویسنده مسئول : یزدانی کچوئی، زهرا ؛ نویسنده : کرهانی، مهدی ؛ کوثری، اصغر ؛
مجله : ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار » زمستان 1400 - شماره 2 (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها: وفاداری به برند ارزش ویژه برند اعتماد به برند بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
7.
تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینهای
نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛ نویسنده : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 147 تا 163 )
کلیدواژه ها: اعتماد به برند خرید بدون برنامهریزی کیفیت ادارک شده رفتار فروش انطباقی مرکز خرید فروشگاهی
-
8.
بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبههای ارتباطی و دستهبندی محصول بر وفاداری به برند
نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛ نویسنده : جلالی، محمد ؛ غمخوار، ساره ؛ داوری، علی ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 633 تا 654 )
کلیدواژه ها: هویت اجتماعی اعتماد به برند وفاداری برند علاقه به برند تعهد به جامعه
-
9.
تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویتپذیری مصرفکننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)
نویسنده مسئول : نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده : پالی، سمیرا ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها: مصرفگرایی قصد خرید اعتماد به برند ادراکات اخلاقی هویتپذیری مصرفکننده از سازمان
-
10.
بررسی اثر ارتباطات برند بر ایجاد وفاداری به برند با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد به برند (مورد مطالعه: تمامی شعب بانک مهر اقتصاد شهر مشهد)
نویسنده : سیدی، سیده سارا ؛
همایش : الگوهای نوین مدیریت کسب و کار » دوره 4؛ 1400/03/30 - 1400/03/30 (13 صفحه - از 1875 تا 1887 )
کلیدواژه ها: ارتباطات برند وﻓﺎداري ﺑﺮﻧﺪ اعتماد به برند ﺑﺎﻧﮏ
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (13 مقاله)
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)