-
1.
نویسنده : احمدی، اصغر ؛ اصغری صارم، دکتر علی ؛ قبادی لموکی، دکتر تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، دکتر فرشید ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 140 تا 149 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیتمشتری گراییاخلاق مداریامید مشتری
-
2.
نویسنده : احمدی، اصغر ؛ اصغری صارم، علی ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»پاییز 1400 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 5 تا 30 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبانک کشاورزیمدلسازی معادلات ساختاریاخلاق گراییامید مشتری