موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
علوم سیاسی 5 |
اقتصاد 3 |
اخلاق 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 17 |
-
1.
اصول اخلاق بازاریابی و استراتژی خدمات اینترنت بانک براساس ارزش ادراک شده مشتریان
نویسنده : وطندوست، تورج ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (13 صفحه - از 517 تا 529 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی بانک خدمات اینترنت بانک مشتری مشتریان ارزش ادراکشده مشتری ارزش ادراکشده مشتریان
-
2.
بررسی بازاریابی در صنعت هتلداری با رویکرد مدلسازی معدلات ساختاری
نویسنده : بیگ پورتنها، مریم ؛ تقوایی، رضا ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (15 صفحه - از 1024 تا 1038 )
کلیدواژه ها: هتلداری صنعت هتل داری معدلات ساختاری بازاریابی مدل
-
3.
پدیدارشناسی امید مشتریان به خدمات بانکی در بانک کشاورزی (رویکرد آمیخته: پدیدارشناسی-مدلسازی معادلات ساختاری)
نویسنده : احمدی، اصغر ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (34 صفحه - از 3007 تا 3040 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی خدمات بانکی امید مشتری بانک مشـتری امید مشتری مشـتریان مشتریان
-
4.
طراحی الگو کارکردهای مدیریت منابع انسانی تابآور در نظام سلامت کشور (نمونهپژوهی: دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه 3 کشور)
نویسنده : میرمعینی، طیبه السادات ؛ حمیدی، کامبیز ؛ اصغری صارم، علی ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : تقوایی، رضا ؛
مجله : مطالعات منابع انسانی » پاییز 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 26 تا 50 )
کلیدواژه ها: نظام سلامت مدلسازی معادلات ساختاری کارکردهای منابع انسانی مدیریت منابع انسانی تابآور
-
5.
بازاریابی سیاسی با تأکید بر هوش مدیریتی نامزدهای انتخاباتی با استفاده از رویکرد فراترکیب
نویسنده : آیتی پور، احسان ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ اسلامبولچی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : رضائی راد، مصطفی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » مهر 1401 - شماره 23 ISC (18 صفحه - از 531 تا 548 )
کلیدواژه ها: رویکرد کیفی فراترکیب هوش مدیریتی نامزدهای انتخاباتی بازاریابی سیاسی پژوهش استخراج
-
6.
الگوی ارزیابی سرمایه فکری در بانک های دولتی جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : زارعیان مراد ابادی، بهزاد ؛ حمیدی، کامبیز ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : اسلامبولچی، علیرضا ؛
مجله : اقتصاد و بانکداری اسلامی » تابستان 1401 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 167 تا 194 )
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی سرمایه فکری سرمایه ساختاری سرمایه رابطه ای سرمایه نوآوری.
-
7.
تحلیل عوامل موثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته
نویسنده : خلیل زاده طلاتپه، معصومه ؛ ناصحی فر، وحید ؛ اصغری صارم، علی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله : پژوهشنامه بیمه » تابستان 1401 - شماره 147 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 186 تا 198 )
کلیدواژه ها: بیمه عمر مشتری رفتار مصرفکننده رویکرد آمیخته سردرگمی
-
8.
طراحی و اعتبارسنجی مدل مدیریت اضطراب مصرفکنندگان در زمان تحریم اقتصادی ایران
نویسنده : عباسی، فائزه ؛ ناصحی فر، وحید ؛ رضایی راد، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله : مطالعات مدیریت، بهبود و تحول » بهار 1401 - شماره 103 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 118 تا 139 )
کلیدواژه ها: تحریم اقتصادی ایران رویکرد آمیخته مدیریت اضطراب مصرفکننده
-
9.
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و اعتماد مشتریان در خریدهای آنلاین (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
نویسنده : خانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله : مدیریت تبلیغات و فروش » بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری اعتماد مشتری کیفیت خدمات الکترونیکی رفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
-
10.
اثرسنجی جاذبه های تبلیغاتی احساسی و منطقی در نگرش نسبت به برند شرکت ( مورد مطالعه شرکت عالیس )
نویسنده مسئول : اکبری، مهزیار ؛ نویسنده : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله : مدیریت تبلیغات و فروش » زمستان 1400 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها: نگرش نسبت به برند جاذبه های منطقی جاذبه های احساسی