کلیدواژه امید مشتری / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احمدی، اصغر ؛ اصغری صارم، دکتر علی ؛ قبادی لموکی، دکتر تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، دکتر فرشید ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 140 تا 149 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیتمشتری گراییاخلاق مداریامید مشتری
-
2.
نویسنده : احمدی، اصغر ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (34 صفحه - از 3007 تا 3040 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیخدمات بانکیامید مشتریبانکمشـتریامیدمشتریمشـتریانمشتریان
-
3.
نویسنده : احمدی، اصغر ؛ اصغری صارم، علی ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»پاییز 1400 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 5 تا 30 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبانک کشاورزیمدلسازی معادلات ساختاریاخلاق گراییامید مشتری