-
1.
نویسنده : عباسی، فهیمه ؛ اژه ای، جواد ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ نویسنده مسئول : حجازی، الهه ؛
مجله:پژوهش نامه روانشناسی مثبت»پاییز 1400- شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:جنسیتدانشآموزان سرآمدشکوفاییفراوانی شکوفاییمدلهای بهزیستی
-
2.
نویسنده : صالحی، کیوان ؛ صفایی موحد، سعید ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ مهدیان، سمیه ؛
مجله:خانواده و پژوهش»بهار 1397 - شماره 38 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها:پژوهش کیفیمنزلت اجتماعیجایگاه اجتماعی معلمانادراک از منزلت اجتماعی
-
3.
نویسنده مسئول : جوادی پور، محمد ؛ نویسنده : مطیعی، کتایون ؛ حکیم زاده، رضوان ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1401، سال سیزدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 234 تا 249 )
-
4.
نویسنده : عقیلی، سیده هما ؛ حسینی خواه، علی ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ صادقی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : علی عسگری، مجید ؛
مجله:سلامت روان کودک»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیآموزش چند فرهنگیبرنامه درسی چندفرهنگی
-
5.
نویسنده : بهمنی، مصطفی ؛ صفایی موحد، سعید ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ عطاران، محمد ؛ علوی مقدم، سید بهنام ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1396، سال هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 35 تا 49 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیمشارکتآموزش زبان انگلیسییادگیری معکوسدانشآموزانکلاس درس معکوسآموزشپیشرفت تحصیلی دانشآموزان
-
6.
نویسنده مسئول : حکیم زاده، رضوان ؛ نویسنده : صمدی، پروین ؛ لطیفی، سمیه ؛
مجله:مهارت های روانشناسی تربیتی»تابستان 1391 - شماره 10 (10 صفحه - از 22 تا 31 )
کلیدواژه ها:دانشجویاندانشگاه تهرانانگیزش پیشرفتسرمایه فرهنگی
-
7.
نویسنده : حکیم زاده، رضوان ؛ مسعودلواسانی، غلامعلی ؛ نوروزی، سوده ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1393، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 64 تا 71 )
کلیدواژه ها:دانشآموزرفتاریاهمالکاریآموزش های شناختیاهمالکاریآموزشدانشآموزانپژوهشاثربخشی آموزش
-
8.
نویسنده مسئول : عباسی، فهیمه ؛ نویسنده : حجازی، الهه ؛ حکیم زاده، رضوان ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1402، سال چهاردهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:آموزش مثبتکلاسهای برخطمدل پرماخودکارآمدی دانشآموزاندرگیری دانشآموزاندانشآموزاندانشمدرسهپژوهشمشارکت