-
1.
نویسنده : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 صفحه - از 94 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانتبلیغات شفاهی مثبتارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد
-
2.
نویسنده : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحه - از 2 تا 18 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین