زمستان 1401 - شماره 1
-
نویسنده : ضرغامی، علی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
(19 صفحه - از 2 تا 20 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیکیفیت خدماتبازاریابی داخلی
-
نویسنده : نورمحمدزاده، نازنین ؛ میرزاده، احسان ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
(18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتالتبلیغات دهان به دهان الکترونیکاعتمادمقبولیت اطلاعات
-
نویسنده : مدبری، ایمان ؛ بهپور، الهام ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمد رضا ؛
(15 صفحه - از 41 تا 55 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتمعروفیت (شهرت) برند
-
نویسنده : معمارباشی، سبحان ؛ بهپور، الهام ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:حساسیت نفوذ همتایاناستفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعیحساسیت به نفوذ رسانه های اجتماعیاجتناب از تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعینگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی
-
نویسنده : فرخ، زهره ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
(17 صفحه - از 76 تا 92 )
کلیدواژه ها:فرصت های فناورانهتصمیمات بازاریابی کارآفرینانهانگیزه کارآفرینی
-
نویسنده : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(14 صفحه - از 94 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهدتبلیغات شفاهی مثبت
-
نویسنده : مودتی، محمد ؛ بهپور، الهام ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(17 صفحه - از 109 تا 125 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندبرند محوریهواداران برند
-
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
(16 صفحه - از 127 تا 142 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری