-
1.
نویسنده : شاهرودی، کامبیز ؛ محمدی آلمانی، امین ؛ پورناصرانی، امیر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1393 - شماره 64 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (14 صفحه - از 44 تا 57 )
کلیدواژه ها:ارزش ويژه برندبازاريابي سبزمصرف كننده سبز
نویسنده : شاهرودی، کامبیز ؛ محمدی آلمانی، امین ؛ پورناصرانی، امیر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1393 - شماره 64 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (14 صفحه - از 44 تا 57 )
کلیدواژه ها:ارزش ويژه برندبازاريابي سبزمصرف كننده سبز