موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 17 |
علوم سیاسی 3 |
اقتصاد 3 |
اخلاق 3 |
جغرافیا 2 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 32 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
ب 6 |
الف 5 |
A 4 |
B 2 |
علمی-ترویجی 2 |
-
1.
تبیین شایستگیهای نیروی انسانی با رویکرد بازاریابی خدمات آموزشی (یک مطالعه فراتحلیل)
نویسنده : طالبی، سعید ؛ شبگو منصف، سید محمود ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ فرحبد، فرزین ؛
مجله : آموزش و توسعه منابع انسانی » زمستان 1401 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 135 تا 162 )
کلیدواژه ها: فرا تحلیل صنعت آموزش موسسات آموزشی شایستگی شغلی بازاریابی آموزشی
-
2.
الگوی کیفی رفتار انتخابی مصرف غذا و نوشیدنی سالم در نوجوانان با تاکید بر بازاریابی مواد غذایی در ایران
نویسنده : ثاقب، بهاره ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : قلیپور سلیمانی، علی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » آذر 1401 - شماره 25 ISC (15 صفحه - از 1420 تا 1434 )
کلیدواژه ها: مصرف غذا و نوشیدنی بازاریابی مواد غذایی آمیخته بازاریابی مواد غذایی رفتار انتخابی
-
3.
ارائهی الگوی بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری ایران
نویسنده : قلی پور، مجید ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : رحمتی، یلدا ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » مهر 1401 - شماره 23 ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری بازارگرایی مشتری گرایی رقیب گرایی داده بنیاد بازارگرایی بانکها
-
4.
بررسی عوامل موثر بر مکان یابی فضایی فروشگاه های زنجیره ای با استفاده از روش ساختاری تفسیری (موردمطالعه: کلان شهر رشت)
نویسنده : شهنوازی، عباس ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجله : برنامه ریزی و آمایش فضا » پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 107 تا 129 )
کلیدواژه ها: مکانیابی مدلسازی ساختاری تفسیری فروشگاههای زنجیرهای آمیختۀ توزیع
-
5.
طراحی مدل تحلیلی ـ ریاضی بهمنظور سنجش کارایی زنجیره تولید، انتقال و توزیع صنعت برق ایران: رویکرد تحلیل پوششی دادههای شبکهای با خروجی نامطلوب
نویسنده : خسروی، محمدرضا ؛ امیرتیموری، علیرضا ؛ دل افروز، نرگس ؛ نویسنده مسئول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجله : مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران) » تابستان 1401 - شماره 45 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 220 تا 249 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد کارایی خروجی نامطلوب تحلیل پوششی دادههای شبکهای صنعت برق ایران توزیع تولید مدل
-
6.
طراحی مدل بخش بندی بازار هدف برای گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان گیلان
نویسنده : موسوی، ﻣﯿﺮﻣﺴﻌﻮد ؛ چیرانی، ابراهیم ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : شبگو منصف، سیدمحمود ؛
مجله : گردشگری شهری » بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها: بازاریابی بازار هدف استان گیلان گردشگران خارجی
-
7.
مولفههای کلیدی برندسازی اسلامی-اخلاقی برای ورود به بازارهای بین المللی در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
نویسنده : مقیمی، سیده فتانه ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ دل افروز، نرگس ؛ نویسنده مسئول : شبگو منصف، سید محمود ؛
مجله : پژوهش های اخلاقی » بهار 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 239 تا 264 )
کلیدواژه ها: بازارهای بین المللی مولفه های برندسازی برندسازی اسلامی- اخلاقی کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی. اسلامی برندسازی اسلامی کسب و کارهای کوچک مؤلفههای صنایع کوچک و متوسط بازاریابی
-
8.
ارائه مدلی برای شناسایی ابعاد تبلیغات تصویری برندهای برتر و تاثیر آن بر احساس مشتری با توجه به نقش تعدیل گر اخلاق
نویسنده : هاشم سمیعی، فتانه ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛ رحمتی غفرانی، یلدا ؛ نویسنده مسئول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجله : اخلاق در علوم و فناوری » بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 71 تا 77 )
کلیدواژه ها: رسانه اینترنت بیمه کشاورزی بیمه ایران احساس مشتری تبلیغات تصویری
-
9.
بررسی آثار اندزه دولت بر رشد اقتصادی در ایران طراحی مدل تبیین توان رقابتی در بانک تجارت
نویسنده : جعفری، سیامک ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ رحمتی، یلدا ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله : اقتصاد مالی » بهار 1401 - شماره 58 رتبه A (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها: توان رقابتی هوشمندی بازار قابلیتهای درونی بازاریابی رابطهمند آنلاین
-
10.
مدلسازی رفتار اجتماعی خرید مصرفکننده از طریق ادراک از برند فروشگاه زنجیرهای شهروند
نویسنده : احمدی، مژگان ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ دل افروز، نرگس ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجله : جامعه شناسی آموزش و پرورش » پاییز و زمستان 1400 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 356 تا 367 )
کلیدواژه ها: رفتار اجتماعی خرید مصرفکننده ادراک از برند