-
1.
نویسنده : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 217 تا 252 )
کلیدواژه ها:پیامدهامدل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسب وکارهای برخطبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعبرنامهشناساییمشتری
-
2.
نویسنده : امامی، کاملیا ؛ مؤمنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 رتبه الف (وزارت علوم (37 صفحه - از 256 تا 292 )
کلیدواژه ها:نظریه زمینهایبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین