بهار 1402 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : محمودی، ادریس ؛ نویسنده : مجدم، کوثر ؛
(27 صفحه - از 3 تا 29 )
کلیدواژه ها:نگرشریسک درک شدهاعتماد درک شدهسازههای تجارت اجتماعیمشتریمشتریانتجارت اجتماعیاطلاعاتقصد خرید مشتریاعتمادپژوهش
-
نویسنده مسئول : ولیزاده خرق، سعید ؛ نویسنده : رحمان سرشت، حسین ؛
(23 صفحه - از 31 تا 53 )
کلیدواژه ها:استراتژیعملکرد سازمانیسیستم های کنترل مدیریتشرکت های ساختمانیمدیرانکنترل مدیریتسیستم کنترل مدیریتاستراتژی رهبری هزینهاستراتژی کسب و کاراستراتژی تمایزمتغیر میانجی
-
نویسنده مسئول : انصاری سامانی، حبیب ؛ نویسنده : فرید، داریوش ؛ نفر، فرشته ؛
(24 صفحه - از 55 تا 78 )
کلیدواژه ها:اشتغالمفهومپردازینظریه دادهبنیاددانشبنیاناشتغال دانشبنیاندانشاقتصاداطلاعاتاقتصاد دانش بنیانتوسعه
-
نویسنده مسئول : مودودی ارخودی، مهدی ؛ نویسنده : فردوسی، سجاد ؛ برومند، ریحانه ؛
(28 صفحه - از 99 تا 126 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیگردشگریهمکاریذینفعانکارآفرینی همکارانههمکارانمدلذینفعان
-
نویسنده مسئول : اصانلو، بهاره ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
(32 صفحه - از 129 تا 160 )
کلیدواژه ها:نوآوریبرندسازی داخلیبرندگراییعملکرد مشتریکارکنانسازمان
-
نویسنده مسئول : فیض، داود ؛ نویسنده : ماه آورپور، فهیمه ؛ باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم ؛
(26 صفحه - از 163 تا 188 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتفناوریهای نوینفناوری واقعیت افزودهتحلیل تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغاتپژوهشفناوری نوینرسانه
-
نویسنده : امیرنژاد، محمدحسن ؛ نکویی زاده، مریم ؛ نویسنده مسئول : عسکری فر، کاظم ؛
(23 صفحه - از 191 تا 213 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهخریدخرده فروشفروشگاه فیزیکیانصراف از خریدفروشگاهمشتریمشتریانرفتاراطلاعات
-
نویسنده : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
(36 صفحه - از 217 تا 252 )
کلیدواژه ها:پیامدهامدل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسب وکارهای برخطبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعبرنامهشناساییمشتری
-
نویسنده مسئول : موسوی، سید نجم الدین ؛
(23 صفحه - از 255 تا 277 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزروش دلفی فازیسبزشوییپژوهششناساییفازیمحیط زیست
-
نویسنده : دادوند، علی ؛ رضائی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
(27 صفحه - از 278 تا 304 )
کلیدواژه ها:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازاریابی محتواییمشتریقصد بازدید مجددپژوهشوبسایتمشتریان