-
1.
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظمجویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی
مقالهنویسنده : عروتی موفق، لیلا ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»تابستان 1398 - شماره 60 رتبه: A+/ISC (16 صفحه - از 403 تا 418 )
کلیدواژه ها:باورهای انگیزشیخودنظمجوییآموزش زایشیخودنظمجویی شناختیخودنظمجویی فراشناختی
-
2.
نویسنده : عروتی موفق، لیلا ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»پاییز 1397 - شماره 57 رتبه: A+/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:خودنظم جویییادگیری زایشیمولفه های یادگیری زایشیبرنامة آموزش زایشی
-
3.
نویسنده : سهرابی، زهرا ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : درتاج، فریبرز ؛
مجله:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»تابستان 1399 - شماره 64 رتبه: A+/ISC (10 صفحه - از 401 تا 410 )
کلیدواژه ها:ترس از ارزیابی منفیخود دلگرمسازیلغزش شناختی