موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 47 |
علوم تربیتی 42 |
علوم اجتماعی 10 |
مدیریت 7 |
حوزه سلامت 6 |
میان رشته ای 5 |
اخلاق 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 118 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 38 |
علمی-ترویجی 10 |
ب 5 |
د 2 |
ج 2 |
A+ 2 |
A 1 |
-
1.
تاثیراسترس و خود محوری بر افسردگی و پرخاشگری بزرگسالان: با میانجیگری دشواری تنظیم هیجانی
نویسنده مسئول : ملت، ندا ؛ نویسنده : ابراهیمی قوام، صغری ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجله : دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی » پاییز 1401 - شماره 89 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 64 تا 77 )
کلیدواژه ها: افسردگی پرخاشگری استرس دشواری در تنظیم هیجانی خود محوری
-
2.
تعیین اثر بخشی بسته مدیریت راهبرانه کلاس درس بر درگیری تحصیلی دانش آموزان
نویسنده مسئول : رسولی، فاطمه ؛ نویسنده : درتاج، فریبرز ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ دلاور، علی ؛
مجله : روانشناسی نظامی » پاییز 1401- شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها: تحلیل تشخیصی پنج عامل شخصیت واحد نظامی سوانح فنی
-
3.
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تابآوری تحصیلی مبتنی بر رویکرد یکپارچه توحیدی برای دانشآموزان دوره متوسطه دوم
نویسنده مسئول : نظری بوژانی، بهروز ؛ نویسنده : اسدزاده، حسن ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ شریفینیا، محمدحسین ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجله : مطالعات اسلام و روان شناسی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (حوزه علمیه/ISC (22 صفحه - از 106 تا 127 )
کلیدواژه ها: دانشآموزان تابآوری تحصیلی رویکرد یکپارچه توحیدی
-
4.
بررسی شیوه های نوین بازجویی از مجرمین و حقوق دفاعی متهم در سیستم دادرسی ایران، فرانسه و کانادا
نویسنده مسئول : جرجرزاده شوشتری، مهسا ؛ نویسنده : ابراهیمی قوام، صغری ؛ جعفری، نعمت اله ؛
مجله : روانشناسی و علوم تربیتی در هزاره سوم » تابستان 1401 - شماره 17 (14 صفحه - از 83 تا 96 )
کلیدواژه ها: بازجویی ایران مجرم فرانسه دادرسی کانادا حقوق دفاعی متهم حقوق دفاعی متهم حقوق جرم آیین دادرسی کیفری کیفری
-
5.
اثربخشی بسته آموزشی تفکر انتقادی بر نحوه استفاده و نگرش نوجوانان به شبکههای اجتماعی مجازی
نویسنده : روح پرور، احسان ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ دلاور، علی ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله : روانشناسی نظامی » تابستان 1401- شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها: تفکر انتقادی نحوه استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی نگرش نسبت به شبکه اجتماعی مجازی
-
6.
مدلیابی هیجانهای تحصیلی بر مبنای کیفیت روابط والد-فرزندی با میانجیگری سرمایه روانشناختی
نویسنده : محمدی، نازنین ؛ درتاج، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجله : روانشناسی و علوم رفتاری ایران » زمستان 1400 - شماره 28 (جلد دوم) (16 صفحه - از 70 تا 85 )
کلیدواژه ها: فرزندی هیجانهای تحصیلی سرمایه روانشناختی کیفیت روابط والد کیفیت روابط پدر کیفیت روابط مادر
-
7.
تدوین و اعتبار یابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه کنترل ارزش هیجان های پیشرفت
نویسنده : عبدالهی، نیدا ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ عسگری، محمد ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ نویسنده مسئول : نیلی احمد آبادای، محمدرضا ؛
مجله : روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران » پاییز 1400 - شماره 106 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (13 صفحه - از 353 تا 365 )
کلیدواژه ها: الگوی طراحی آموزشی هیجانهای پیشرفت نظریه کنترل ارزش
-
8.
تدوین الگوی طراحی آموزش تفکر مبتنی بر نظریه اجتماعی ـ فرهنگی ویگوتسکی
نویسنده : حیدری، جمشید ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ پورروستایی، سعید ؛ نویسنده مسئول : علی آبادی، خدیجه ؛
مجله : روانشناسی تربیتی » تابستان 1400 - شماره 60 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 43 تا 82 )
کلیدواژه ها: الگوی طراحی آموزشی الگوی طراحی آموزش تفکر اعتبارسنجی درونی نظریه اجتماعی - فرهنگی ویگوتسکی ویگوتسکی تفکر مضمون اجتماعی نظریه نظریه اجتماعی ـ فرهنگی
-
9.
رابطه تفکر دیالکتیک و همدلی با بهزیستی معنوی
نویسنده : ملت، ندا ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجله : پژوهش در دین و سلامت » بهار 1400 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (9 صفحه - از 27 تا 35 )
کلیدواژه ها: همدلی دین داری بهزیستی معنوی تفکر دیالکتیک
-
10.
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه ویژگی های نه گانه تاریک شخصیت موشاگن ، هیلبیگ و زتلر، 2018
نویسنده مسئول : ابراهیمی قوام، صغری ؛
مجله : روش ها و مدل های روان شناختی » پاییز 1399 - شماره 41 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها: اعتبار روایی ویژگی های نه گانه تاریک شخصیت