-
1.
نویسنده مسئول : سنجری، بهزاد ؛ نویسنده : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 76 تا 89 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
2.
نویسنده مسئول : بینا، شهناز ؛ نویسنده : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 171 تا 185 )
کلیدواژه ها:تداعی برندآگاهی برندرفتار خریدارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر