کلیدواژه رفتار خرید / (60 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
الگوی نوین ارتباطات بازاریابی و تأثیر آن در رفتار خرید (مورد مطالعه: خرده فروشی آنلاین)
نویسنده : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : خواجه، مصطفی ؛
مجله : مطالعات فقه اقتصادی » تابستان 1402 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 70 تا 86 )
کلیدواژه ها: رفتار خرید رسانه های اجتماعی ارتباطات بازاریابی نوین
-
2.
شناسایی الگوهای ذهنی عوامل انسانی فروشگاه در خصوص شناسایی عوامل موثربر خرید ناگهانی با کاربست روش کیو
نویسنده : ملك پور، مرتضي ؛ قرهبیگلو، حسین ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » بهار 1402، دوره جدید - شماره 60 (22 صفحه - از 195 تا 216 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده رفتار خرید فروشگاههای زنجیرهای رفتار خرید آنی
-
3.
طراحی مدل رفتار خرید کتاب دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در دوران همهگیری کرونا
نویسنده : بهرنگی، رامین ؛ فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : زنده دل جاده کناری، مرضیه ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 صفحه - از 6557 تا 6573 )
کلیدواژه ها: طراحی مدل رفتار خرید خرید کتاب همهگیری کرونا دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی مدل مشتری
-
4.
بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرفکنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
نویسنده مسئول : امیری، صبا ؛ نویسنده : روشنی، غلامحسین ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 647 تا 674 )
کلیدواژه ها: شبکه عصبی مصنوعی مصرفکننده رفتار خرید بازیوارسازی گیمیفیکیشن رفتار خرید مصرفکنندگان مصرفکنندگان گردشگری
-
5.
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی
نویسنده : عباسیان، مهدی ؛ حیدری نژاد، صدیقه ؛ خطیبی، امین ؛ نویسنده مسئول : مرعشیان، سید حسین ؛
مجله : مدیریت ورزشی » زمستان 1401 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 43 تا 59 )
کلیدواژه ها: مصرفکننده ورزش شبکههای اجتماعی رفتار خرید محصولات ورزشی
-
6.
تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و احساسی کاربران در شبکههای اجتماعی
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : قاسمی، مائده ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1401 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها: شبکههای اجتماعی درگیری شناختی رفتار خرید کیفیت محتوا تعامل با برند
-
7.
بررسی روابط ارتباطات بازاریابی و تاثیر آن در رفتار خرید با استفاده از تکنیک دیمتل
نویسنده : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : خواجه، مصطفی ؛
مجله : مطالعات فقه اقتصادی » پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم (19 صفحه - از 302 تا 320 )
کلیدواژه ها: رفتار خرید ارتباطات بازاریابی رسانه های اجتماعی تکنیک دیمتل
-
8.
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید لوکس مشتریان با استفاده از روش داده کاوی (مطالعه موردی حوزه پوشاک)
نویسنده : اصفی داریان، احسان ؛ عزیزی، امیر ؛ نویسنده مسئول : سقایی، عباس ؛
مجله : پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع » زمستان 1400 - شماره 9 (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها: داده کاوی رفتار خرید قصد خرید جنگل تصادفی لوکس
-
9.
شناسایی الگوهای ذهنی عوامل انسانی فروشگاه در خصوص شناسایی عوامل موثر بر خرید ناگهانی با کاربست روش کیو
نویسنده : فصیح، الهام ؛ قلی پور، شهربانو ؛ نویسنده مسئول : روح الامینی، مهدی ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » پاییز و زمستان 1400، سال سیزدهم - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها: فروشگاه های زنجیره ای رفتار خرید رفتار مصرف کننده - رفتار خرید ناگهانی
-
10.
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید بی برنامه در بین مشتریان زن فروشگاههای هایپر مشهد
نویسنده مسئول : خورانی، شبنم ؛ نویسنده : امینی، مهری ؛
مجله : مدیریت و حسابداری در هزاره سوم » پاییز 1400 - شماره 10 (15 صفحه - از 81 تا 95 )
کلیدواژه ها: رفتار خرید مشتریان زن خرید بی برنامه فروشگاه زنان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (23 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- B (1 مقاله)