-
1.
نویسنده : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ قاسم زاده، سوگند ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 166 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:تنظیم شناختی هیجانیقصه درمانیدانش آموزان نابیناتاب آوری
-
2.
نویسنده : کمالی، نوشین ؛ عاشوری، محمد ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 23 تا 34 )
کلیدواژه ها:بهزیستی روانشناختیدانشآموزان نابیناجهتیابی و حرکت
-
3.
نویسنده : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : قاسم زاده، سوگند ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 166 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 9 تا 27 )
کلیدواژه ها:قصه درمانیدانش آموزان نابیناتاب آوریتنظیم شناختی هیجانی
-
4.
نویسنده : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛ مجاور، شیزین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : قاسم زاده، دکتر سوگند ؛
مجله:کودکان استثنایی»تابستان 1402 - شماره 88 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 75 تا 90 )
کلیدواژه ها:قصه درمانیاضطراب اجتماعیدانش آموزان نابیناتنظیم شناختی هیجان
-
5.
نویسنده مسئول : هومن، فرزانه ؛ نویسنده : مروی نوغانی، فرزانه سادات ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1401- شماره 67 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 288 تا 296 )
کلیدواژه ها:واقعیت درمانیمثبتاندیشیدانشآموزان نابیناخودناتوان سازیجهتگیری منفی به مشکل
-
6.
نویسنده : شکیب نیا، اعظم ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 55 تا 60 )
کلیدواژه ها:دانش آموزان نابیناتحرک و جهت یابی