-
1.
نویسنده : جباری، یاسر ؛ قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 27 تا 47 )
کلیدواژه ها:توسعه افقینوجوییدانش محصولتوسعه شناسهتوسعه عمودیاعتماد به شناسهشناسهمصرفکننده
-
2.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 145 تا 158 )
کلیدواژه ها:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده