-
1.
نویسنده مسئول : معصوم، محمد ؛ نویسنده : رفتاری، سلمان ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 31 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعشق به برندگیمیفیکیشن
-
2.
نویسنده : حاصلی، داود ؛ تقیپور، اکرم ؛ اکبرنژاد، رضا ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1399- شماره 28 رتبه ج (وزارت علوم (15 صفحه - از 59 تا 73 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیسروکوآلرضایت مشتریمدل کانوتاثیر عملکرد نامتقارن
-
3.
نویسنده : ملکی پور، هلیانه ؛ شادمهری، نیلوفر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1398 - شماره 97 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 8 تا 19 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریروایتگریمبلمان رستوران