کلیدواژه عشق به برند / (55 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بایسته توسن، محمد ؛ زرین نگار، ندا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (10 صفحه - از 424 تا 433 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندعشق به برندتجربه برندانطباق با سبک زندگ
-
2.
نویسنده : حبیب پور، آرزو ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (22 صفحه - از 301 تا 322 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیعشق به برنداصالت برندکالهنیاز به یکتایی
-
3.
نویسنده مسئول : غریبی، حسن ؛ نویسنده : بزرافکن، فرهاد ؛ دلایی میلان، رحیم ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1402 - شماره 47 (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندعشق به برندرفتار مشتریقصد خرید مشتری
-
4.
نویسنده : علیرضایی بجستانی، علی ؛ محمد زاده، زهرا ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 175 تا 220 )
کلیدواژه ها:مصرف کننده آنلاینعشق به برندشیفتگی برندنیت خلق ارزش برندفروشگاههای افق کوروشبرنـدبرنــدبـهبــهعشق
-
5.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : کارگرزداه، داود ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1402 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:عشق به برندگردشگریصنعت غذا'شهرینفرت به برند
-
6.
نویسنده مسئول : شریعت نژاد، علی ؛ نویسنده : موسوی زاده، سیده مریم ؛ میر، سعید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:عشق به برندنقشۀ شناختی فازیقبیلهگراییتعصب به برندقبیلهگرایی برند
-
7.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : هراتی، بهاره ؛ خوشرو، مینا ؛ عباسی، احمد ؛
مجله:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1402، دوره پنجاه و پنجم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:مشهدمقصد گردشگریعشق به برندگردشگریعشق به برند مقصد گردشگری
-
8.
نویسنده : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:گردشگریعشق به برندمهماننوازیعشق به مقصدروابط مصرفکننده - برند
-
9.
نویسنده : هاشمی، سید مسلم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ کامران، افسانه ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:تعامل عاطفیشخصیت برندعشق به برندارزش ویژۀ برند مشتریمحورمردانگی برندزنانگی برندجنسیت برند
-
10.
نویسنده : پیرجمادی، سحر ؛ همتی عفیف، علی ؛ دژآهنگ، منوچهر ؛ نویسنده مسئول : محمودی، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 159 تا 172 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیعشق به برندترجیح برندSport Marketingمیراث برندbrand preferenceLove the BrandBrand Heritageتجربه خاطرهانگیزNostalgic Experience
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (19 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)