-
1.
نویسنده : خدامی پور، احمد ؛ بزرایی، یونس ؛
مجله:حسابداری مالی»زمستان 1392 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 22 تا 41 )
کلیدواژه ها:کیفیت افشااندازه هیئت مدیرهرقابت بازار محصولاستقلال هیئت مدیرهدوگانگی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
-
2.
نویسنده : خدامی پور، احمد ؛ بزرایی، یونس ؛
مجله:دانش حسابداری»پاییز 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:ﻛﻴﻔﻴﺖ اﻓﺸﺎرقابت بازار محصولساختار هيات مديرهتاثير راهبرد و حاكميت
-
3.
نویسنده : خدامی پور، احمد ؛ بزرایی، یونس ؛
مجله:پژوهشنامه مالیات»پاییز 1394 - شماره 75 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 211 تا 227 )
کلیدواژه ها:نرخ موثر مالیاتیاجتناب از پرداخت مالیاترقابت بازار محصولمالیاتبورس اوراق بهادار تهرانشاخص هرفیندالشاخص
-
4.
نویسنده : خدادادی، ولی ؛ نیک کار، جواد ؛ رشیدی باغی، محسن ؛
مجله:پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی»زمستان 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها:سود تقسیمیرقابت بازار محصولسیاست پرداخت سودسیاست تقسیم سوداطلاعاتسرمایهمدیران
-
5.
نویسنده : احمدپور، احمد ؛ فرمانبردار، مریم ؛
مجله:حسابداری مالی»تابستان 1394 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 103 تا 124 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی شرکترقابت بازار محصولتمرکز صنعتبازار رقابت کامل
-
6.
نویسنده : مشکی میاوقی، مهدی ؛ دلیریان، اکبر ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1394 - شماره 76 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:پایداری سودرقابت بازار محصولساختارصنعتشاخص هرفیندال ـ هیرشمن