کلیدواژه رقابت بازار محصول / (48 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر رقابت بازار محصول بر افشای اطلاعات زیست محیطی با تاکید بر نقش توانایی مدیریت
نویسنده : عرض پیما، زهرا ؛ بزرگمهریان، شاهرخ ؛ نویسنده مسئول : بندریان، امیرعلی ؛
مجله : چشم انداز حسابداری و مدیریت » زمستان 1401، دوره پنجم - شماره 69 (جلد دوم) (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها: رقابت بازار محصول توانایی مدیریت افشای اطلاعات زیست محیطی
-
2.
بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و مسئولیت اجتماعی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
نویسنده : کوهی، ابراهیم ؛
مجله : چشم انداز حسابداری و مدیریت » زمستان 1401، دوره پنجم - شماره 70 (جلد سوم) (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها: بورس اوراق بهادار مسئولیت اجتماعی رقابت بازار محصول
-
3.
بررسی نقش میانجی کیفیت گزارشگری مالی بر ارتباط بین رقابت بازار محصول و کیفیت پیش بینی تحلیل مالی
نویسنده مسئول : اسکندری، علیرضا ؛ نویسنده : میرزائی نیگجه، فرشته ؛
مجله : چشم انداز حسابداری و مدیریت » پاییز 1401، دوره پنجم - شماره 67 (جلد چهارم) (13 صفحه - از 138 تا 150 )
کلیدواژه ها: کیفیت گزارشگری مالی رقابت بازار محصول کیفیت پیش بینی تحلیل مالی
-
4.
بررسی رابطه ریسک، انعطافپذیری مالی و نقش رقابت بازار محصول در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده : خدامی پور، احمد ؛ جوانمرد، حدیث ؛
مجله : تحلیل بازار سرمایه » تابستان 1401 - شماره 5 (30 صفحه - از 49 تا 78 )
کلیدواژه ها: ریسک ریسک بازار رقابت بازار محصول انعطافپذیری مالی
-
5.
بررسی رابطه بین بهای تمام شده و عملکرد مالی با تاکید بر نقش تعدیل گری رقابت بازار محصول در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده : سالکی، نگار ؛ هادیلو، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : قدیم خانی، ابراهیم ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » تابستان 1401 - شماره 85 (16 صفحه - از 599 تا 614 )
کلیدواژه ها: بهای تمام شده عملکرد مالی شرکت ها رقابت بازار محصول تاثیر تعدیل گر
-
6.
بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصولات و سود تقسیمی با نقش تعدیلی حاکمیت شرکتی
نویسنده مسئول : عزیزی، فرهاد ؛ نویسنده : قدرتی زوارم، عباس ؛ محمددوست، اعظم ؛ شاهمرادی، مهدی ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1401 - شماره 84 (19 صفحه - از 2730 تا 2748 )
کلیدواژه ها: سود تقسیمی حاکمیت شرکتی هزینه نمایندگی رقابت بازار محصول
-
7.
اعتبار تجاری، نگهداشت وجه نقد و رقابت بازار محصول
نویسنده مسئول : عرفانیان، جواد ؛ نویسنده : بداغی، حمید ؛
مجله : پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی » زمستان 1400، سال پنجم - شماره 5 (جلد اول) (14 صفحه - از 33 تا 46 )
کلیدواژه ها: نگهداشت وجه نقد رقابت بازار محصول اعتبار تجاری
-
8.
تأثیر رقابت بازار محصول بر کیفیت کنترل داخلی با تأکید بر نقش اجتماعی هیئتمدیره
نویسنده مسئول : کرلو، علی ؛ نویسنده : رضازاده، حامد ؛ شاه ولی زاده، عادل ؛
مجله : چشم انداز حسابداری و مدیریت » پاییز 1401، دوره پنجم - شماره 64 (جلد بکم) (26 صفحه - از 122 تا 147 )
کلیدواژه ها: رقابت بازار محصول کیفیت کنترل داخلی نقش اجتماعی هیئتمدیره
-
9.
ارتباط بین سطح رقابت در بازار محصول و عدم تقارن اطلاعاتی؛ رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری
نویسنده : کنعانی، اکبر ؛ قنبری، مهرداد ؛ جمشیدی نوید، بابک ؛ نویسنده مسئول : حجازی، رضوان ؛
مجله : پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی » تابستان 1400 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (30 صفحه - از 119 تا 148 )
کلیدواژه ها: عدم تقارن اطلاعاتی فرصتهای رشد خطای پیشبینی سود رقابت بازار محصول معاملهگران آگاه
-
10.
بررسی محتوای اطلاعاتی جریان های نقدی آزاد و هزینه های تحقیق و توسعه در شرایط کارایی سرمایه گذاری
نویسنده : آریان، امید ؛
مجله : مطالعات مدیریت و حسابداری » تابستان 1400، دوره هفتم - شماره 2 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: هزینه های تحقیق و توسعه کارایی سرمایه گذاری رقابت بازار محصول جریان های نقدی آزاد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (11 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)