-
1.
نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ مرادی، حمید ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1390، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 217 تا 238 )
کلیدواژه ها:سفارشی سازی انبوهارزش تمایزات فردیارزش درک شده از محصول سفارشی سازی شده
-
2.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:چابکی مشتریسفارشی سازی انبوهتمايزات فردیمشارکت در مزايای وظيفه ایمشارکت در مزايای نمادی