-
1.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ نویسنده مسئول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
-
2.
نویسنده : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برند
-
3.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1396 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 147 تا 172 )
کلیدواژه ها:خوشهبندیدرخت تصمیممحصولات ارگانیکمشتریان سالمندقواعد اگر-آنگاهبـهخوشـهپژوهشمصرف
-
4.
نویسنده : ماستری فراهانی، محمد ؛ رضوی، سید محمّد فؤاد ؛ ملایری آشتیانی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : بختیاری، حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 101 تا 124 )
کلیدواژه ها:داده کاویخوشه بندیبخش بندی بازارمحصولات ارگانیکبخش بندی مشتریان بالقوهمصرفمشتریانمواد غذایی ارگانیک