کلیدواژه آمیخته بازاریابی / (141 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز
نویسنده : خلجی پیربلوطی، عباس ؛ سجادی، سیدرضا ؛ عسگری، محمدمهدی ؛ نویسنده مسئول : نوبهار، خاطره ؛
مجله : ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار » تابستان 1401 - شماره 4 (23 صفحه - از 103 تا 125 )
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی آمیخته بازاریابی سبز مصرف پایدار قصد خرید سبز
-
2.
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی اوراق مشارکت با رویکرد آمیخته بازاریابی با استفاده از روش ویکور فازی
نویسنده : شیرمردی احمد آباد، حسین ؛ اسلام جو، علی ؛ نویسنده مسئول : حاضری یزدی، محمدرضا ؛
مجله : پژوهش های راهبردی بودجه و مالی » تابستان 1401، سال سوم - شماره 2 (35 صفحه - از 153 تا 187 )
کلیدواژه ها: بازاریابی اوراق مشارکت آمیخته بازاریابی صکوک ویکور فازی
-
3.
شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در تصمیم به خرید مصرف کنندگان نهایی سوپرمارکتهای منطقه 5 شهر تهران
نویسنده : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجله : پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار » بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحه - از 228 تا 243 )
کلیدواژه ها: بازاریابی آمیخته بازاریابی مصرف کنندگان سوپرمارکت ها
-
4.
راهبردهای توسعه آموزش مهارتی بازارمحور در استان خراسان جنوبی
نویسنده : آیتی، محسن ؛ نویسنده مسئول : حجی پور، محمد ؛
مجله : راهبرد توسعه » بهار 1401 - شماره 69 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 151 تا 180 )
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی نیازسنجی آموزشی آموزش مهارتی برنامه¬ریزی راهبردی استان خراسان جنوبی.
-
5.
تحلیل عاملی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایتمندی و حضور مجدد هوادران باشگاه فوتبال نساجی مازندران
نویسنده مسئول : طریقی، رسول ؛ نویسنده : علیمرادی، سید مجتبی ؛ عابدی، فرشید ؛ صالحی رستمی، ملیحه ؛
مجله : پژوهش های کاربردی در مدیریت و علوم انسانی » زمستان 1400، سال دوم - شماره 5 (14 صفحه - از 16 تا 29 )
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی معادلات ساختاری بازاریابی ورزشی هواداران فوتبال
-
6.
تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآوردههای نفتی ایران
نویسنده : مهدوی ثابت، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: بازارگرایی عملکرد صادراتی محیط کلان آمیخته بازاریابی منابع شرکت
-
7.
اثر برنامۀ نود برآمیختۀ بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : کلاته سیفری، معصومه ؛ نویسنده مسئول : محمدی، معصومه ؛
مجله : مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی » پاییز 1400 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها: رسانه آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال برنامه نود
-
8.
تحلیلی بر رفتار سبز مصرفکنندگان در رستورانهای منتخب شهر تهران
نویسنده : محمدی، حیدر ؛ صالحی، شبنم ؛ ساعدی، سارا ؛ نویسنده مسئول : موسوی جد، دکتر سید محمد ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 211 تا 234 )
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی مسئولیت اجتماعی کیفیت درک شده تمایل مصرف کنندگان مدل C-A-B
-
9.
شناسایی زمینههای کاربرد کلان داده در بازاریابی
نویسنده : عبدیان، صبا ؛ خدیور، آمنه ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده شهری، معصومه ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » پاییز 1400 - شماره 80 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 64 تا 87 )
کلیدواژه ها: ارزش آمیخته بازاریابی کلان داده تحلیل کلان داده
-
10.
طراحی الگوی تأثیر رسانهها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه
نویسنده : آدوسی، علی ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نجف بیگی، رضا ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 845 تا 860 )
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی مدیریت رسانه ارتباطات یکپارچه بازاریابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (42 مقاله)
- ب (23 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- A (3 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- د (1 مقاله)