-
21.
نویسنده : شالباف، عذرا ؛ سرمدی، محمد رضا ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز و زمستان 1386، سال دوم - شماره 3 و 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ایانسان شناسیمدیریت کیفیت فراگیرپیش بینی پذیریاعتماد آفرینیاخلاقمدیرانمدیریتکارکنانحرفهایسازمانانسان
-
22.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان
-
23.
نویسنده : وکیلی مفرد، حسین ؛ همت، مرتضی ؛ کشتکار، زهرا ؛ یوسفی، احمد ؛
مجله:مدیریت سلامت»زمستان 1394 - شماره 62 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (12 صفحه - از 52 تا 63 )
کلیدواژه ها:خدمات کتابخانهایکتابخانههای پزشکیمدیریت کیفیت فراگیرکتابخانههای بیمارستانی
-
24.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ ابراهیمی، علی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1393، سال ششم - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:يادگيري سازمانيمديريت کيفيت فراگيرعملکرد نوآوريمزیت رقابتیسازمانتوانمندیپژوهشمدلتولید چابک