-
1.
نویسنده : Osanloo، Neda ؛ Kolahi، Sholeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2016 - Number.19 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 84 تا 103 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityProductProcessSecond Language LearningBased Instructiondirect feedbackindirect feedbackEFLPET
-
2.
نویسنده : daftrifard، Parsia ؛ Tristan، agustin ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2016 - Number 18 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (25 صفحه - از 118 تا 142 )
کلیدواژه ها:reading comprehensiondeterministic model of unidimentionalityGuttman scalingimplicational scalingRasch modelIranRaschTestGuttmanIELTSBloom
-
3.
نویسنده : Hadi Farjami ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2014, Volume 17 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:word frequencyVocabulary recyclingWord lists: Iranian ELT schoolbooksVocabulary inputVocabulary profileIranianEnglishEFL
-
4.
نویسنده : J.Abdorahimzadeh ؛ F.Sadighi ؛ M.Yamini ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»زمستان 1386 - شماره 53 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 227 تا 250 )
کلیدواژه ها:ENGLISH ARTICLES
-
5.
نویسنده : Razmjoo ؛ A.M.Riazi ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»بهار 1385 - شماره 46 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 197 تا 209 )
کلیدواژه ها:
-
6.
نویسنده : قاضی طباطبایی، محمود ؛ عسگری، علی ؛
مجله:پژوهشهای روانشناختی»زمستان 1385، دوره نهم - شماره 3 و 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (19 صفحه - از 85 تا 103 )
کلیدواژه ها:خودپندارهمعادلات ساختاریرفتار تغذیهنظریه مراجع محورحوزه پدیداری
-
7.
نویسنده : Baleghizadeh، Sasan ؛
مجله:شناخت»زمستان 1386 - شماره 56 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 141 تا 150 )
کلیدواژه ها:فراگیران بزرگسالآموزش زبانهای خارجیپداگوژیآندراگوژیبزرگسالان
-
8.
مجله:تحقیقات مالی»پاییز و زمستان 1392 ، دوره پانزدهم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 289 تا 298 )
کلیدواژه ها:UniversityTehran Stock MarketSupport Vector MachineSeyed Hossein Hosseini
-
9.
مجله:مطالعات ملی»پاییز 1390 - شماره 47 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (7 صفحه - از 185 تا 191 )
-
10.
نویسنده : Parisa Naseri Karimvand ؛ Gholamreza Hessamy ؛ Fatemeh Hemmati ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2014, Volume 17 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 59 تا 92 )
کلیدواژه ها:MethodpostmethodEFL teacher educationIdeological barriersPedagogical barriersEFLIranELT