-
1.
مجله:مطالعات برنامه درسی»تابستان و پاییز 1388 - شماره 13 و 14 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (7 صفحه - از 177 تا 183 )
کلیدواژه ها:Content AnalysisPhAllamah TabatabaeiThomas Lickona
-
2.
مجله:مسائل اجتماعی ایران»تابستان 1393، سال پنجم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (9 صفحه - از 184 تا 192 )
کلیدواژه ها:TehranIranUniversityKharazmi University
-
3.
نویسنده : Saeidi، Mahnaz ؛ Ebrahimi Farshchi، Elena ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2012 - Number 10 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (19 صفحه - از 220 تا 238 )
کلیدواژه ها:Contentself-purification: Communication strategiesbased CourseEfficacy in SpeakingEFLIranIranianAgreeCSs
-
4.
نویسنده : صیاد منصور، علیرضا ؛ ذهبی، سید عباس ؛
مجله:حکمت و فلسفه»تابستان 1394، سال یازدهم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (19 صفحه - از 89 تا 107 )
-
5.
نویسنده : Ziahosseiny، M ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»تابستان 1381 - شماره 35 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (7 صفحه - از 125 تا 131 )
کلیدواژه ها:
-
6.
مجله:مطالعات تجربی حسابداری مالی»بهار 1392 - شماره 37 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (7 صفحه - از 177 تا 183 )
کلیدواژه ها:Tehran Stock ExchangeAudit
-
7.
نویسنده : Davoudi-Mobarakeh، Sajad ؛ Eslami-Rasekh، Abbas ؛ Barati، Hossein ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer & Autumn 2014 - Number 13 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (27 صفحه - از 15 تا 41 )
کلیدواژه ها:Participant observationEGP teacherTeacher evaluationESP teacherESPEGPEnglishTeacher
-
8.
نویسنده : Atai، Mahmood Reza ؛ Khazaee، Mohadeseh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2014, Volume 3 - Number 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (36 صفحه - از 1 تا 36 )
-
9.
نویسنده : Nakhaei، Habibollah ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2016, Volume 9 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 433 تا 455 )
کلیدواژه ها:Stock ReturnEarning per sharesMarket value addedNet incomeRelative and incremental information contentEPSEVATehran Stock ExchangeEconomic Value AddedNI
-
10.
نویسنده : Saeidi، Mahnaz ؛ Ostvar، Shahla ؛ Shearer، Branton ؛ Asghari Jafarabadi، Mohammad ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»fall 2012 - Number 11 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 116 تا 133 )
کلیدواژه ها:Content ValidityMultiple Intelligences Developmental Assessment Scales (MIDAS)Multiple Intelligences (MI) TheoryMIMIDASIranIslamic Azad UniversityMultiple IntelligenceIranian