-
1.
نویسنده : Roohani، Ali ؛ Forootanfa، Farzaneh ؛ Hashemian، Mahmood ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2017, volume 8 - Issue 2 رتبه: الف/ISC (22 صفحه - از 71 تا 92 )
کلیدواژه ها:grammarWillingness to Communicatecollaborative output tasksInput TasksEFLWTCInputIranianIranian Intermediate EFL LearnersEnglish
-
2.
نویسنده : Kalanzadeh، Gholamali ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Soleimani، Hassan ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2018, Volume 9 - Issue 1 رتبه: الف/ISC (26 صفحه - از 57 تا 82 )
کلیدواژه ها:formexplicit instruction (EI)visual input enhancement (VIE)implicit corrective feedback (ICF)Focused Instruction (FFI)Pushed Output (PO)Explicit Corrective Feedback (ECF)CFEFLInputFFISLAVIEOutputEllisPO
-
3.
نویسنده : Taheri، Javad ؛
مجله:Religious Inquiries»Summer & Autumn 2017, Volume 6 - Number 12 رتبه: الف/ISC (10 صفحه - از 57 تا 66 )
کلیدواژه ها:necessityThinkingGodcausationNecessary Beingcognitive philosophyEmbodied Cognition TheoryThe GodJohnson
-
4.
نویسنده : Tajvidi، Gholam-Reza ؛ Arjani، Hossein ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2017, volume 8 - Issue 2 رتبه: الف/ISC (28 صفحه - از 3 تا 30 )
کلیدواژه ها:EvaluationattitudePositioningStanceTranslation Studies (TS)Appraisal Theory (AT)ATTSTT