-
1.
نویسنده : ریحانی، دکتر محمد ؛ عبدالهزاده برزو، دکتر راحله ؛
مجله:زبان و ادبیات فارسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا)»پاییز و زمستان 1396 - شماره 17 رتبه C (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 27 تا 45 )
-
2.
نویسنده : عباسپور، باقر ؛ نجفیزاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 15 تا 31 )
کلیدواژه ها:سفررضایت مشتریکیفیت وبسایتالکترونیکیوفاداری الکترونیکی مشتریهیجان مشتری