-
1.
نویسنده : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ نویسنده مسئول : کریمی، اوژن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 129 تا 151 )
کلیدواژه ها:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسبوکار اینترنتی
-
2.
نویسنده : قادری فر، مریم ؛ آقاجانی افروزی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : سالار، جمشید ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1402، دوره چهاردهم - شماره 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 27 تا 43 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختهبازاریابی محتوایفروشگاههای آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی
-
3.
نویسنده : افشین مهر، فرانک ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ علیقلی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : سعید نیا، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1402 - شماره 52 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختهبانکداری دیجیتالروش گرندد تئوریمدل بازاریابی الکترونیکی
-
4.
نویسنده مسئول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ نویسنده : زین آبادی، حسن رضا ؛ آراسته، حمیدرضا ؛ نوه ابراهیم، عبدالرحیم ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»خرداد و تیر 1400 - شماره 48 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 57 تا 75 )
کلیدواژه ها:دانشگاهفضیلتگروه کانونیسازمان فضیلتیرویکرد آمیخته