کلیدواژه برندسازی / (120 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
برندسازی ملی آمریکا و روسیه در دیپلماسی دیجیتال (مورد مطالعه؛ حساب توئیتری وزارتخانههای خارجه)
نویسنده : مرادی فر، سعیده ؛
مجله : محیط راهبردی » پاییز 1401 - شماره 7 (32 صفحه - از 125 تا 156 )
کلیدواژه ها: روسیه آمریکا وزارت امور خارجه دیپلماسی دیجیتال برندسازی
-
2.
گزارش راهبردی موانع و چالش های برندسازی محصولات دانش بنیان در ایران و راهکارها
نویسنده : براتی، مرتضی ؛
مجله : گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی) » شهریور 1401 (31 صفحه)
کلیدواژه ها: برندسازی دانش بنیان تبلیغات و رقابت
-
3.
طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در راستای مدیریت تحول، نگرش و بینش سازمانی
نویسنده : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ کریمی، اوژن ؛ هاشم نیا، شهرام ؛
مجله : آموزش مدیریت دولتی » تابستان 1401 - شماره 14 (14 صفحه - از 8 تا 21 )
کلیدواژه ها: برندسازی رویکرد آمیخته بازاریابی دیجیتال کسب وکار اینترنتی
-
4.
آیندهنگاری برندسازی کلانشهر تبریز با رویکرد برنامه ریزی سناریومبنا
نویسنده : بهادری، حسن ؛ احمدزاده، حسن ؛ پناهی، علی ؛ نویسنده مسئول : جعفری، فیروز ؛
مجله : مطالعات ساختار و کارکرد شهری » بهار 1401 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 7 تا 28 )
کلیدواژه ها: آینده نگاری برندسازی کلانشهر تبریز برنامهریزی سناریو مبنا
-
5.
بازآفرینی و تحلیل اسطوره های شاهنامه در برندسازی
نویسنده : علیزاده، جعفر ؛
مجله : مطالعات هنر و فرهنگ » بهار 1401، سال هفتم - شماره 22 (10 صفحه - از 33 تا 42 )
-
6.
طراحی الگوی برندسازی لیگ برتر بسکتبال ایران
نویسنده : رضایی، زهره ؛ رسولی، مهدی ؛ الهی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : سجادی، سید نصرالله ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » بهمن و اسفند 1400- شماره 70 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 7 تا 45 )
کلیدواژه ها: الگو برندسازی لیگ برتر بسکتبال نظریۀ برخاسته از دادهها
-
7.
تبیین نقش فرم و پوسته ظاهری ساختمان در برندسازی مجتمع های تجاری بررسی موردی: مجتمع های تجاری شهر تهران
نویسنده : البرزی، پریا ؛ حسینی، سیدبهشید ؛ نویسنده مسئول : سلطان زاده، حسین ؛
مجله : باغ نظر » بهمن 1400 - شماره 104 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 45 تا 58 )
کلیدواژه ها: برندسازی فرم ساختمان مجتمع های تجاری پوسته نما
-
8.
تاثیر بازاریابی از طریق برندسازی و نام تجاری در رفتار مصرف کننده
نویسنده : بسکابادی، حسین ؛ راستی، علی ؛
همایش : مدیریت و تجارت الکترونیک » دوره 2؛ 1400/10/30 - 1400/10/30 (17 صفحه - از 158 تا 174 )
کلیدواژه ها: ارزش ﻧﺎم ﺗﺠﺎري آﻣﯿﺰه ﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺎزي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه
-
9.
طراحی الگوی برندسازی موسسات حسابرسی
نویسنده : پیرویسی، سعید ؛ محمدزاده سالطه، حیدر ؛ نویسنده مسئول : حجازی، رضوان ؛
مجله : مدیریت توسعه و تحول » زمستان 1400 - شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 23 تا 32 )
کلیدواژه ها: موسسات حسابرسی برندسازی نظریه زمینه بنیان
-
10.
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان)
نویسنده : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجله : پژوهش های اخلاقی » زمستان 1400 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری شخصیت برند برندسازی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (42 مقاله)
- علمی-پژوهشی (15 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- B (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (4 مقاله)
- A (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)