-
1.
نویسنده : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ نویسنده مسئول : کریمی، اوژن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 129 تا 151 )
کلیدواژه ها:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسبوکار اینترنتی
-
2.
نویسنده : کشکی، مونا ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : نایب زاده، شهناز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 25 تا 44 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیابزارهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالپارادایم فکریمد و پوشاک