-
1.
نویسنده : Niknaghsh، Hamid Reza ؛ نویسنده مسئول : Khodareza، Mohammad Reza ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 149 تا 160 )
کلیدواژه ها:individual differencesEFL contextTeacher Educationidentity construction
-
2.
نویسنده مسئول : Sharif Hosseini، Mohammad ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2021, Volume 11 - Number 5 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 199 تا 219 )
کلیدواژه ها:planningWriting SkillEFL contextMetacognitive strategiesmonitoringEvaluating
-
3.
نویسنده : Asadipiran، Noushin ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:EFL contextreading strategyReading AbilityScaffolding types
-
4.
نویسنده : Mirahmadi Kia، Amir ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Afraz، Shahram ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2020,Volume 10 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 113 تا 132 )
کلیدواژه ها:Language ProficiencyIdentitymodelEFL context
-
5.
نویسنده : Hosseini، Mohammad Sharif ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 141 تا 155 )
کلیدواژه ها:planningWriting SkillEFL contextMetacognitive strategiesmonitoringEvaluating