موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 21 |
میان رشته ای 7 |
روانشناسی 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 33 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 7 |
ج 4 |
الف 2 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Ghasemi، Kolsoum ؛ نویسنده : Afraz، Shahram ؛ Samimi، Fazlollah ؛
مجله:studies in learning and teaching English»October 2023, Volume 12 - Number 3 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 17 تا 30 )
کلیدواژه ها:AutonomyLearner AutonomytestingStudent-generated testing
-
2.
نویسنده : Kashi، Hanieh ؛ Afraz، Shahram ؛ Sammi، Fazlolah ؛
مجله:Journal of New Trends in English Language Learning»Spring 2023, Volume 2 - Number 1 (14 صفحه - از 15 تا 28 )
کلیدواژه ها:WritingCollaborationEngagementProblem-based Learning
-
3.
نویسنده : Shamsai، Sima ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Samimi، Fazlolah ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2023, Volume 12 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 12 تا 30 )
کلیدواژه ها:Novice Teachersexpert teachersCategories of gesturesteachers’ gesturesgesture types
-
4.
نویسنده مسئول : Alamdar، Fatemeh Sadat ؛ نویسنده : Afraz، Shahram ؛ Samimi، Fazlollah ؛
مجله:studies in learning and teaching English»Summer & Autumn 2023, Volume12 - Number 1 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:anxietyMotivationSociallymediatedVygotskytesting
-
5.
نویسنده : Sammi، Fazlolah ؛ Afraz، Shahram ؛ Gorji، Fatemeh ؛
مجله:Journal of New Trends in English Language Learning»Winter 2023, Volume 4 - Number 1 (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnerModel validationLanguage Quality
-
6.
نویسنده : Gorji، Fatemeh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 165 تا 179 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersTeacher AttitudesDesigningEvaluatingEnglish Language quality
-
7.
نویسنده : Mostafavi، Marzieh ؛ Shokrpour، Nasrin ؛ Afraz، Shahram ؛
مجله:Teaching English Language»Summer & Fall 2022, Volume 16 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 31 تا 62 )
کلیدواژه ها:educationWritten corrective feedbackTeaching experienceFeedback StrategiesFocus Of Feedback
-
8.
نویسنده : Rasoulian، Faran ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Samimi، Fazlolah ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2022, Volume 12 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 145 تا 161 )
کلیدواژه ها:MotivationSemidemotivating factorsStructural Analysismotivating factorsDe motivation
-
9.
نویسنده : Rahimi، Mohammad ؛ Karimniya، Amin ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Journal of New Trends in English Language Learning»Spring 2022, Volume 1 - Number 1 (16 صفحه - از 27 تا 42 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackDesigning and validatingThe EFL teachers’ perceptions of CFs (TPCF)TPCF questionnaire
-
10.
نویسنده : Kashi، Hanieh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2022, Volume 14 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:Problem-based Learningargumentative writing stylecause and effect writing stylecompare and contrast writing style