Winter 2022, Volume 12 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده مسئول : Seyed Mohsen، Seyed Sahameddin ؛ نویسنده : Tasnimi، Mahshad ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:cultureTarget Language (TL)Translation strategyCulture-specific items (CSIs)Source language (SL)
-
Experienced and Novice Teachers’ Cognitive Construction of the Noticing Concept in Language Teaching
نویسنده : Zargaran، Zahra ؛ Birjandi، Parviz ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
(18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionnoticingTeaching experienceNoticing ConstructNoticing inventory
-
نویسنده مسئول : Abshavi، Mojgan ؛
(14 صفحه - از 35 تا 48 )
کلیدواژه ها:CyborgMargaret AtwoodDonna HarawayMaddAddamPost human
-
نویسنده : Izadpanah، Jafar ؛ Akbarpour، Leila ؛ نویسنده مسئول : Sadighi، Firooz ؛
(13 صفحه - از 49 تا 61 )
کلیدواژه ها:grammarattitudesCorrectionWritten FeedbackOral feedback
-
نویسنده : Jamali Nesari، Ali ؛ Weisi، Hiwa ؛ نویسنده مسئول : Walidi، Shahram ؛
(11 صفحه - از 63 تا 73 )
کلیدواژه ها:LyotardPhrasemetanarrativeLinkageAmisThe Information
-
نویسنده : Khayatan، Parinaz ؛ Hadian، Bahram ؛ نویسنده مسئول : Lotfi، Ahmadreza ؛
(17 صفحه - از 75 تا 91 )
کلیدواژه ها:LyotardPhrasemetanarrativeLinkageAmisThe Information
-
نویسنده : Asadipiran، Noushin ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
(18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:EFL contextreading strategyReading AbilityScaffolding types
-
نویسنده : Shirvani، Mojdeh ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
(14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:TaskEFL learnersBased InstructionSpeaking SkillFlipping learning
-
نویسنده : Nazari، َAbolhassan ؛ Heidari Shahreza، Mohammad Ali ؛ نویسنده مسئول : Tabatabaei، Omid ؛
(15 صفحه - از 125 تا 139 )
کلیدواژه ها:achievementIranian EFL learnersCreativitycooperative learningSTAD
-
نویسنده : Hosseini، Mohammad Sharif ؛
(15 صفحه - از 141 تا 155 )
کلیدواژه ها:planningWriting SkillEFL contextMetacognitive strategiesmonitoringEvaluating
-
نویسنده مسئول : Chalak، Azizeh ؛ نویسنده : Tahmasebi، Monir ؛
(13 صفحه - از 157 تا 169 )
کلیدواژه ها:reading comprehensioncollaborative learningExpository textscollaborative strategic reading
-
نویسنده : Ghassemi-Fam، Maryam ؛ نویسنده مسئول : Nosratinia، Mania ؛
(12 صفحه - از 171 تا 182 )
کلیدواژه ها:EfficacyTeaching experiencepsycholinguisticsadversity quotientself